"ביבי" מככב בקמפיין של סבוקלם

לקראת הבחירות ועם השקת ה BB קרם החדש של סבוקלם, יוצאת החברה בקמפין ארצי, בתקציב של 1.5 מיליון ₪.



את הקמפיין שיעלה באמצע חודש ינואר, למשך כחודש ימים, תוביל יעל גולדמן שזו השנה השישית, בה היא מייצגת את החברה.



הקמפיין, תחת הכותרת "השילוב המתקדם בעולם של איפור וטיפוח – אנטי איגינג" יתפרס במדיה הכתובה – בעיתונות הארצית ומגזינים, באינטרנט ורשתות חברתיות, יקודם ביחסי ציבור ובשיתופי פעולה עם תיאטרון בית לסין ורשת סטודיו C, בקרב לקוחות.



BB קרם של סבוקלם, מציע חלופה מלאה ועמידה לאורך זמן למיקאפ המסורתי ומבוסס על מרכיבי "אנטי איגינג" לטיפוח עור הפנים. המוצר המתאים גם לעור הרגיש ביותר ומגיע בשני גוונים שיורחבו לסדרה בת 5 גוונים סה"כ, במהלך שנת 2013.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)