"גורי" יוצאת במהלך שיווקי משולב לקידום מוצרי "סוכרה דיאט"



חברת גורי יוצאת לקראת החורף במהלך שיווקי נרחב למוצרי סדרת סוכרה דיאט. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית, ומגזינים מובילים בעלות כוללת של כמיליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.



מהחברה נמסר כי מוצרי "סוכרה דיאט" מובילים את קטגוריית הממתיקים ומהווים 72% משוק מוצרי הסוכרלוז בישראל. עוד נמסר כי קטגורית הממתיקים על בסיס סוכרלוז בישראל מהווה שליש משוק הממתיקים, וגדל בשנה האחרונה ב 36% (על-פי נתונים סטטיסטיים).



קרדיטים:


משרד פרסום – רגב קויצקי: מנהל קריאטיב- ערן ברקן, ארט דירקטור- בועז גולדנברג, קופי- שולי גלנץ, מפיקת משרד- מאיה גלאון, תקציבאית- ענת בובלצ'ן, מנהל לקוחות- גדי חייט.




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל