"גלובס" יוצא בקמפיין חדש -"השיחה של מחר התחילה"


"גלובס" פותח בקמפיין תדמית חדשני ורחב היקף, שיעלה בכל המדיות. הקמפיין מתבסס על תדמיתו ומיצובו של "גלובס" כעיתון העסקים הכלכלי המוביל בישראל, אשר מהווה מקור מידע והשפעה בקרב ראשי המשק.



ממערכת העיתון נמסר הבוקר כי "הסיסמה שנבחרה להוביל את הקמפיין – "השיחה של מחר התחילה" – שאובה מהמוטו של "גלובס" שחורט על דגלו ראשוניות ומהימנות. "גלובס" מביא את החדשות הרלוונטיות, קובע סדר יום ויוצר אג'נדה למנוי עד הבית, לפני כולם".



עוד נמסר כי "הקונספט נבחר לאחר תהליך ארוך של מחקרים וקבוצות מיקוד בקרב הקהילה העסקית בישראל. המחקרים הצביעו בבירור על עומק ההשפעה וחשיבותו הרבה של גלובס ככלי תקשורת ומקור מידע מרכזי בחייו של איש העסקים הישראלי".



שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא משרד הפרסום שמוביל את הקמפיין הכולל 2 סרטוני טלוויזיה. הראשון מתמקד במהדורה המודפסת ואילו השני באתר האינטרנט של גלובס, "גלובס און ליין", שעל פי סקר TIM הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל.



קרדיטים:


ארט – שגיא בלומברג


קופי – דן אבלגון


תקציבאית – חן מור


סופרוויזרית – ענבל מור


פלנר – יהורם דוידי


פלנר ליברו – אורי אורן


מנהל מחלקת מחקר – נעם מנלה


מנהל קריאייטיב – ניר לבני


מנהל קריאייטיב ראשי – גדעון עמיחי


מפיקת משרד – סיגל נוגסי


במאי – אלי סברדלוב


חברת הפקה – פראדיסו

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל