"גלובס" יוצא בקמפיין חדש -"השיחה של מחר התחילה"


"גלובס" פותח בקמפיין תדמית חדשני ורחב היקף, שיעלה בכל המדיות. הקמפיין מתבסס על תדמיתו ומיצובו של "גלובס" כעיתון העסקים הכלכלי המוביל בישראל, אשר מהווה מקור מידע והשפעה בקרב ראשי המשק.



ממערכת העיתון נמסר הבוקר כי "הסיסמה שנבחרה להוביל את הקמפיין – "השיחה של מחר התחילה" – שאובה מהמוטו של "גלובס" שחורט על דגלו ראשוניות ומהימנות. "גלובס" מביא את החדשות הרלוונטיות, קובע סדר יום ויוצר אג'נדה למנוי עד הבית, לפני כולם".



עוד נמסר כי "הקונספט נבחר לאחר תהליך ארוך של מחקרים וקבוצות מיקוד בקרב הקהילה העסקית בישראל. המחקרים הצביעו בבירור על עומק ההשפעה וחשיבותו הרבה של גלובס ככלי תקשורת ומקור מידע מרכזי בחייו של איש העסקים הישראלי".



שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא משרד הפרסום שמוביל את הקמפיין הכולל 2 סרטוני טלוויזיה. הראשון מתמקד במהדורה המודפסת ואילו השני באתר האינטרנט של גלובס, "גלובס און ליין", שעל פי סקר TIM הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל.



קרדיטים:


ארט – שגיא בלומברג


קופי – דן אבלגון


תקציבאית – חן מור


סופרוויזרית – ענבל מור


פלנר – יהורם דוידי


פלנר ליברו – אורי אורן


מנהל מחלקת מחקר – נעם מנלה


מנהל קריאייטיב – ניר לבני


מנהל קריאייטיב ראשי – גדעון עמיחי


מפיקת משרד – סיגל נוגסי


במאי – אלי סברדלוב


חברת הפקה – פראדיסו

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)