"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, יוצא במסע פרסום שונה מהמקובל לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק בשיתוף TWS, שתתקיים ב- 13.7.2009. את מסע הפרסום יוביל ברקוד חכם (QR-CODE), הניתן לסריקה ע"י כל מכשיר טלפון סלולרי תומך דור 2.5 ומעלה. באמצעות סריקת הברקוד יהיה ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי לקראת הוועידה: מתווה האירוע, סרטים, תמונות, ראיונות ועוד. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
בעקבות הקמפיין החדשני, זו הפעם הראשונה שבישראל יתנהל מסע פרסום המשלב מספר מדיות במקביל: הסלולר, האינטרנט והמדיה המודפסת. בנוסף, כל באי הועידה יוכלו לקיים נטוורקינג בדרך קלה ופשוטה מאי פעם באמצעות תג הועידה, שישמש ככרטיס ביקור חכם. ניתן לסרוק את הברקוד מכל מקום – מודעות, דיוור ישיר, שלטי חוצות, תג אישי או סרטונים.
פרסום הברקוד ילווה בהוראות הפעלה פשוטות וברורות.
ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS תכנס כמדי שנה, את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.