"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, תעלה החל מיום רביעי ה- 1/7/09, בקמפיין פרסום קייצי, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו החדשה – "Domino's BBQ" ולרגל השקת תפריט החיסכון החדש – "Domino's SUPER DEALS".
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 . כמו כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2,500,000 ₪.
במסגרת הקמפיין, תושק קטגוריית פיצות חדשה, המבוססת על טהרת הברביקיו.
"Domino's BBQ" החדשה, הינה פיצה דקה ופריכה, עשירה ברוטב ברביקיו ייחודי ואיכותי, המשאיר ניחוח של בשר עסיסי הנצלה על האש. הפיצה החדשה מוצעת עם מגוון תוספות חדשות, בשריות וצמחוניות, "חמות אש": תוספת פרגיות, תוספת קבב ותוספת בטטה צלויה על האש.
כמו כן, במסגרת הקמפיין מושק תפריט חיסכון חדש, שקיבל את התואר – "סופר דילס". התפריט מציע לצרכן, 3 דרגות מחירים של ארוחות משפחתיות, גדולות ומשביעות, במחירי חיסכון מיוחדים (19 ₪, 39 ₪ ו- 69 ₪).
את קמפיין "דומינו'ס ברביקיו", מוביל מבצע אטרקטיבי במיוחד לצרכן: ברכישת 2 פיצות משפחתיות ומעלה (ברביקיו או רגילה), מקבלים כל אחת מהפיצות במחיר "מצחיק" של 39 ₪ בלבד!
כמו כן, לצרכנים מוצעת הטבה נוספת: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס – נהנה מ- 5% הנחה נוספים על הקניה.