"דומינו'ס פיצה" עולה בקמפיין פרסום חורפי וחריף במיוחד לרגל השקת "DOMINO'S EXTREME"

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת קטגוריית הפיצות החדשה, הדקה והחריפה- ""DOMINO'S EXTREME ("דומינו'ס אקסטרים").



סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 וילווה על ידי המסר: "דומינו'ס אקסטרים, פיצה דקה וחריפה ב- 3 דרגות חריפות".


כמו כן, תיערך הפצה רחבה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף השקעה בקמפיין כ- 2 מיליון ₪.



השקת הקטגוריה החדשה והחריפה, נבחרה לאור מחקר שערכה הרשת, באמצעות מכון שילוב, בקרב מדגם אקראי ומייצג של 500 איש מקרב האוכלוסייה הבוגרת (18+). ממצאי המחקר, נמצא כי 69% העידו כי הם אוכלים חריף! מתוך אלו שהזמינו פיצה ב – 3 חודשים האחרונים 79% אמרו שהם אוכלים אוכל חריף. מתוך אלה שהזמינו פיצה מ"דומינו'ס פיצה" ב – 3 חודשים האחרונים, 84% העידו שהם אוכלים אוכל חריף (יותר מחצי מהם ברמת חריפות גבוהה עד גבוהה מאד).



במסגרת הקמפיין, יוצגו 2 סרטוני טלוויזיה, השמים דגש על החריפות הדומיננטית, המורגשת בסדרת הפיצות החדשה "דומינו'ס אקסטרים".

בסרטון הראשון, רואים שני חברים משחקים נינטנדו, כאשר אחד מהם שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע, עדי כדי כך שעשן מתחיל לצאת לו מהאוזניים ומפעיל את גלאי העשן שמעליו. גלאי העשן שמתחיל לפעול, מרטיב אותו במים מצננים, אשר מסייעים לו להמשיך לאכול את הפיצה בסיפוק ובהנאה מרובה. על אותו הקונספט,

בסרטון השני, אותו חבר שאוכל את הפיצה החריפה , מתחיל להזיע ונהייה אדום כל כך, עד כדי שחברו נאלץ לקררו ולהקפיאו עם מטף כיבוי אש, בכדי שימשיך לאכול את הפיצה.



במסגרת הקמפיין, מושקות 3 פיצות חדשות, ב- 3 דרגות חריפות, פרי יצירתו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי של התפריט החדש של דומינו'ס: פיקנטי (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי), חריף (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה) ופיצה אקסטרה חריפה (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה ופלפל חלפיניו).





חחחחחריף….


לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: "בקמפיין הנוכחי החלטנו להוביל עם קטגוריה חדשה שאנו משיקים, של סדרת פיצות דקות בדרגות חריפות שונה. העיתוי לעליית הקמפיין, נבחר בשל התאמת העולם החריף והחם, לחורף הקר, ולחיפוש של הצרכן את החום בתקופה זו. מחקרים שערכנו מאששים טענה זו. העובדה שחריף הינו כה פופולארי בקרב האוכלוסייה ואפילו עוד יותר בקרב אוכלי פיצות, מאששת את תחושתנו שמדובר בקטגוריה אהובה, אופנתית ופופולארית בישראל ואנו תקווה שהיא תנחל הצלחה בארץ, כפי שנחלה הצלחה בחו"ל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)