"דיסקרט" בחרה בדוגמנית הבינלאומית חווה מונד להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2009

רשת האופנה לנשים "דיסקרט", בחרה בדוגמנית הבינלאומית חווה מונד, להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2009, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן & נהרדעא". חווה תשתכר על הקמפיין העונתי כ-40,000$.



חווה מונד תחליף את הפרזנטורית הקודמת של החברה, כוכבת "הישרדות" לייה גיל, אשר הובילה את קמפיין סתיו-חורף 2009 הנוכחי. קונספט הקמפיין החדש של הרשת בכיכובה של חווה מונד, יהיה סביב דמותה של חווה בגן עדן, ויצולם בפארק אוטופיה בעמק חפר, המשתרע על שטח כולל של כ-40,000 מ"ר, ובין הפארקים היחידים בעולם המשלב צמחייה טרופית ייחודית בתנאי יערות הגשם.


חווה מונד בת ה-24, המיוצגת על ידי רפי עגיב, היא דוגמנית מצליחה ונחשבת ביותר בקנה מידה בינלאומי, ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם כיום. חווה הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-ARMANI JEANS, FRENCH CONNECTION, LAURA ASHLEY, CALVIN KLEIN, PANTEN ו-RALPH LAUREN.



יעקב גבאי, מנכ"ל ובעלים רשת "דיסקרט", מוסר: "החלטתי לבחור בחווה מונד לפרזנטורית שלנו לעונה הקרובה, בשל היותה דוגמנית בינלאומית מצליחה, המשדרת חוויה עירונית קוסמופוליטית ומודרנית, שמאוד מתאימה לקהל הלקוחות שלנו, לצד היותה דתייה, נדבך המתחבר לקהל הנשים הדתיות הדומיננטי שקונה בחנויות הרשת שלנו. אני מאמין בדמות אישה שהיא אופנתית ומחוברת למגמות והטרנדים, אך שומרת על קלאסיות וענווה, ואותה תפיסה מתחברת לחווה מונד, שמצליחה לשמר על אורח חיים דתי וצנוע לצד קריירת דוגמנות משגשגת".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)