"דיסקרט" יוצאת בקמפיין יום העצמאות לקידום ייצור כחול לבן

רשת אופנת הנשים המובילה "דיסקרט" משיקה לכבוד יום העצמאות קמפיין בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים שמטרתו העיקרית היא קידום נושא הייצור הישראלי- תוצרת כחול- לבן. הקמפיין הופק באמצעות משרד המדיה "בלומנקרנץ ושות'" בהשקעה כספית כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪.



בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר ביום רביעי (18.4) ויוצג במשך 4 ימים, תוצג קורין גדעון, פרזנטורית הרשת, לבושה בפריטים בצבעי כחול ולבן, כאשר ברקע נשמעת קריינית המדגישה את העובדה כי החברה מייצרת כחול- לבן.



רשת "דיסקרט" המונה 62 סניפים, קיימת כבר למעלה מ-30 שנה והיא בין חברות האופנה היחידות בארץ המייצרות בישראל, תוצרת כחול- לבן.



ג'קו גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת "דיסקרט" מוסר: "הקמפיין שאנו משיקים לקראת יום העצמאות בא להדגיש את החשיבות הרבה לתוצרת כחול- לבן בישראל. רוב חברות האופנה בישראל מייצרות מחוץ לגבולות ישראל,


דבר שאמנם מוזיל את העלויות אך מוזיל גם את האיכות, את ההתאמה למזג האקלים הישראלי ולקהל הצרכנים בישראל. אנו מאוד גאים בתוצאה שיצאה ואנו חושבים כי זה קולע בצורה מדויקת למסר שרצינו להעביר, על אחת כמה וכמה ביום ההולדת 70 של מדינתנו".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)