"דנשר" יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת עוגיות הפרימיום "MOOI"

חברת "דנשר" יוצאת בקמפיין חדש רחב הקיף בעלות 1.7 מליון דולר להשקת עוגיות הפרימיום "MOOI" : עוגיות שוקולד משובחות בשכבות במילויים ייחודיים, גלילי וופל איכותיים בטעמים שונים ומלבניות חמאה בתוספות מפתיעות.


הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום "פוקס גורן גלעדי" וירוץ במשך השבועיים הקרובים בטלוויזיה, בערוצים: ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24. כמו כן הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ מסיבית ברשתות השונות.


2 סרטוני הקמפיין תחת הסיסמא : "חשבתם שזו עוד עוגייה..אז לא!", מתארים סיטואציה רווית חושים ובה פירור שניתק מעוגייה ומוצא את עצמו בנפילה איטית לרצפה, ניצל ע"י הבחורה שלא מוכנה לוותר על אף פירור כי זה לא סתם פירור זה פירור של "MOOI" .


עוגיות הפרימיום "MOOI" כוללות סדרת עוגיות איכות שהושקו לראשונה לפני שנה ושינו את פני מדף העוגיות כשהצמיחו את קטגורית עוגיות הפרימיום והסתמנה כבחירה המועדפת והאהובה על הצרכן הישראלי.


הקולקציה החדשה כוללת 3 סדרות: סדרת שכבות שוקולד משובחות המונה 4 טעמים, סדרת גלילי וופל איכותיים ב 4 טעמים שונים וסדרת מלבניות חמאה ב 4 תוספות מפתיעות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)