משרד הפרסום "דרורי שלומי "עולה בימים אלה עם קמפיין חדש עבור קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המסלוליות של חברת "כלל גמל". היקף התקציב המדווח הינו 1.5 מיליון ₪ והוא יכלול שילוט חוצות, רדיו, אינטרנט ועיתונות ארצית ומקצועית.
בבסיס הקמפיין "כלל גמל" מציעה ללקוחותיה ולציבור המשקיעים בכללותו, קופות גמל וקרנות השתלמות מסלוליות שבמסגרתן הם יכולים לנייד באופן מהיר וחופשי את החיסכון הפנסיוני שלהם בין מסלול אחד למשנהו ללא קנסות או תשלומי מיסים. אפיקי ההשקעה אותם מציעה החברה, מתאימים במיוחד לתקופה הנוכחית, שכן במסגרתם המשקיע יכול לניייד את החסכונות הפנסיוניים שלו לאפיקי השקעה סולידיים ובכך להקטין את רמת הסיכון של השקעתו.
מאז תחילת השנה, קופות הגמל של "כלל גמל" נפגעו באופן מינימלי יחסית וזאת בהשוואה לקופות גמל אחרות, והמסלולים הסולידיים של קופת הגמל "אשכולות" אף הראו רווחיות של % 3.41 – 3.72%, נכון לחודש אוקטובר 2008.
הסיסמא המלווה את הקמפיין : סוער בחוץ ? עבור לקופת גמל רב- מסלולית.
הפרזנטור של הקמפיין הנוכחי הינו שמואל וילו'זני. מ"דרורי שלומי" נמסר כי בחירתו של וילוז'ני כפרזנטור ל"כלל גמל", הוכיחה עצמה כבר בקמפיין הקודם שנערך בכיכובו וכי הם בטוחים כי בשל האיכויות הנתפסות שלו – רצינות ואמינות מחד, ונועם מחוייך מאידך – הוא ימשיך למנף את המותג המצליח גם בקמפיין הנוכחי, המתנהל תחת נסיבות משתנות של שוק הון סוער ותזזיתי.