משרד הפרסום "דרורי שלומי" עולה בימים אלה עם קמפיין חדש עבור קרן הנאמנות "כלל פק"מ פלטינום" של בית ההשקעות כלל פיננסים.
"כלל פק"מ פלטינום", היא קרן נאמנות נזילה, שאמורה להוות תחליף טוב יותר לפק"מ המוצע בבנקים – היא מציעה ללקוחותיה ריבית טובה יותר מזו המוצעת בבנקים, והיא נועדה לשמש כפתרון טוב לציבור המשקיעים המחפשים אפיקי השקעה בטוחים ללא רמות סיכון.
מדרורי שלומי נמסר כי בימים בהם בקרב הציבור המושג 'בטחון' כמעט הפך לאובססיה, 'חגורת בטיחות' נבחרה לשמש כפרזנטורית הראשית של הקמפיין, שהיקפו לא נמסר, אך הוא מוערך בכ-מיליון ₪.
הסיסמא הנבחרת של הקמפיין היא "זהיר וחכם עובר לפק"מ פלטינום", והוא יכלול שילוט חוצות בתל אביב וגוש דן, עיתונות מקצועית ועיתונות ארצית.