"ד"ר עור" מעלה קמפיין באמצעות לין&לין בהשקעה של כ- 100,000 דולר

חברת "ד"ר עור" מעלה בימים אלה קמפיין למוצרי החברה תחת הסיסמא: "ד"ר עור-כשרופאים יוצרים קוסמטיקה". הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית ואינטרנט.



חברת ד"ר עור הוקמה לפני 12 שנה ומתמחה בפיתוח תכשירי קוסמטיקה טיפולית ורפואית. כל הסדרות הטיפוליות הינן פרי פיתוח של רופאי עור ומומחים בתחום הפרמקולוגיה הקוסמטית.



עלות הקמפיין כ- 100,000 דולר והוא יעלה בחודש דצמברבאמצעות משרד הפרסום לין&לין.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל