"ד"ר פישר" בקמפיין להשקת "אמול פורטה לתינוק"

חברת "ד"ר פישר" מעלה קמפיין עיתונות נרחב בקרב מגזיני נשים והורות לרגל השקת התכשיר החדש "ד"ר פישר אמול פורטה לתינוק".



תקציב הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן", יעמוד על כ- 150,000 ש"ח ויכלול מודעות במגזיני נשים ומשפחה.



את הקמפיין תוביל פרזנטורית החברה, יעל אבקסיס, תחת הסלוגן:"כשהעור שלו פוגש את הד"ר שלי.. זו אהבה ממבט ראשון".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)