"ד"ר פישר" מעלים שני קמפיינים לתכשירים לחורף

בימים אלו מעלה תשלובת "ד"ר פישר" קמפיין פרסומי בעיתונות לסדרות יו-לקטין וסדרת אלכוג'ל. הקמפיינים יעלו בתקציב של 500 אלף ₪ לכל קמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן".



הקמפיין יכלול מודעות בעיתוני נשים, ירחונים ומוספי בריאות.



מהחברה נמסר כי הקמפיין בא לעלות את מודעות הציבור לתכשירי סדרת יו-לקטין המיועדת לטיפול בעור יבש, סדוק ומחוספס. ולסדרת אלכוג'ל המציעה את הדרך היעילה ביותר לשמירה על הגיינת הידיים וע"י כך הפחתה משמעותית בהידבקות במחלות החורף.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל