"המשביר החדש לצרכן" ממתג עצמו מחדש לקראת פסח

רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת במיתוג לרגל חג הפסח, תחת הכותרת: "בית המתנות של ישראל ", בהשקעה של 850,000 $.



לדברי אסף בן דב, מנכ"ל הרשת החברה צופה בחודש מרץ לשיא מכירות חסר תקדים בסניפי הרשת בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט: "היקף מכירות מחלקת הבישום והקוסמטיקה, הנחשבים למוצרים הפופולאריים ביותר בחג, צפוי לעלות בתקופת פסח בין 35% ל 45% מהממוצע החודשי ולעמוד על מיליון דולר".



לדבריו: "מסקר שנערך באוקטובר 2006 בקרב 1,100 בתי אב בישראל עולה כי המשביר החדש לצרכן נתפס כרשת מספר 1 לרכישת מתנות. בשל מגוון המחלקות הקיימות בסניפים, המהווה פלטפורמה לפתרון מציאת מתנה אולטימטיבית לכל אירוע ובמחירים נוחים לכל כיס".



עוד מסר בן דב כי את עיקר ההערכות לקראת החג ילווה מסע פרסום נרחב בהשקעה של 1.25 מיליון דולר, שייערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין". הקמפיין יכלול סרטים, שישודרו בערוץ 2, 10 ו- 9, עיתונות ארצית, מגזיני נשים, קטלוג אשר יופץ בעיתונות בלמעלה ממיליון בתי אב, שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן 3 שלטי ענק של נור בדרך איילון. כמו כן, כל הסניפים יקושטו באלמנטים מיוחדים וחגיגיים.



רשת המשביר החדש לצרכן נמצאת בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן ומונה 26 סניפים ברחבי הארץ. הרשת סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של 1 מיליארד ₪ , גידול של 17% בהשוואה לשנת 2005 וצופה כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק בשנת 2007.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה