"טריומף אינטרנשיונל" משקיעה 2.5 מיליון ₪ בקמפיין למותג הצעיר "מיס טריומף"

יצרנית ההלבשה התחתונה, "טריומף", מעלה קמפיין לקולקציית אביב קיץ 2007 בקונספט צעיר וחדשני שמתרכז בתת המותג הפונה לצעירות "מיס טריומף" .



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הופק בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ₪ וכולל פרסומות בעיתונות יומית שבועונים ומגזינים מובילים וכמו כן גם חלוקת קטלוגים שיצורפו לשבועונים ויחולקו בנק' המכירה של "טריומף".



לדברי ממי כהן, מנהל שיווק ומכירות של טריומף, "טריומף מבטיחה ומקיימת את כניסתה לתחום ההלבשה התחתונה לצעירות עם השקת הקולקציה של המותג הצעיר מיס טריומף" .




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל