"טריומף" נכנסת לסניפי המשביר בקונספט SHOP IN SHOP


רשת "המשביר החדש לצרכן", תשווק את מותג ההלבשה התחתונה לנשים: "טריומף", הכולל תחתוני נשים, חזיות, גופיות, כותנות לילה , בגדי גוף ופיג'מות בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפיה.



במסגרת אסטרטגיה משותפת לרשת המשביר החדש לצרכן ולמותג "טריומף" הוקמה חנות קונספט ראשונה בסניף רחובות,המשתרעת על כ-30 מ"ר ,בהשקעה של כ- רבע מיליון ₪.


בחודשים הקרובים יוקמו חנויות קונספט גם בסניפי הרשת בקניונים: G. POINT ,קריון ונוספים.



לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "האסטרטגיה של חנות בתוך חנות ממקדת את חוויית הקנייה של הלקוחה ותואמת את האסטרטגיה הרשתית של חיזוק המותגים הבינלאומיים המובילים ברשת."



לדברי אריה לוי, מנכ"ל טריומף: "שינוי הקונספט השיווקי של המותג לקונספט של חנות בתוך חנות צפוי להגדיל את מכירות המותג ב- 20 אחוזים עד סוף שנת 2007."


אולי יעניין אותך

מאור לברן מנכל סלייס גלובל
ארי שטינברג ואביעד רוזנבוים - צילום אלן שיבר
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)