"כרמית"מעלה קמפיין קיץ לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה כחלק מסדרת "ממתקי הקסם של לני"

חברת הממתקים "כרמית", עולה בקמפיין קיץ גדול, לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה הכוללת: סוכריות מרובעים, חטיפי הקפאה מרעננים , סוכריות על מקל במילויים שונים ומרשמלו .


הקמפיין יעלה היום ה- ‏01/07/2009 למשך כשבועיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו- 24 .



הקמפיין של "כרמית" שנקרא "ממתקי הקסם של לני". "לני איש הממתקים", הדמות המאוירת שמובילה את קו המוצרים ואת הקמפיין, נבנתה על בסיס דמותו הצבעונית של לני סאקסטין העומד בראש כרמית.



תקציב הפרסום : מיליון ₪.


אנימציה: פיצ'יפוי אנימציה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)