"לוצ'י" קמפיין חורף 2009-10

רשת אופנת הצעירות "לוצ'י" עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009-10 בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע ובאמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקל יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.



שכרה של רותם סלע, המשמשת כפרזנטורית הרשת עונה רביעית ברציפות, עומד על 240 אלף שקל.



רשת האופנה "לוצ'י" נרכשה בשנת 2007 על ידי משפחת לוין, בעלת קבוצת "קרייזי ליין". החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומונה כעת 35 חנויות בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)