"לוצ'י" קמפיין חורף 2009-10

רשת אופנת הצעירות "לוצ'י" עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009-10 בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע ובאמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקל יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.



שכרה של רותם סלע, המשמשת כפרזנטורית הרשת עונה רביעית ברציפות, עומד על 240 אלף שקל.



רשת האופנה "לוצ'י" נרכשה בשנת 2007 על ידי משפחת לוין, בעלת קבוצת "קרייזי ליין". החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומונה כעת 35 חנויות בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)