חברת "מדיצ'י מדיקל", המשווקת את בקבוקי התינוקות הבטוחים "B-Free" משקיעה למעלה ממיליון ₪ בקמפיין פרסום רחב היקף בכיכובה של יעל בר זוהר, אשר יכלול פרסום בעיתונות ובטלוויזיה. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון.
יעל בר זוהר תככב בקמפיינים נוספים למוצרי התינוקות של חברת מדיצ'י מדיקל, בין השאר לקמפיין של תחליף החלב שיושק בארץ בקרוב: "אופטימיל".
לדברי יהודית ליבל, מנכ"לית ובעלים של מדיצ'י מדיקל: "חיפשנו דמות אם טרייה המשלבת קריירה ואמהות בחיים האמיתיים, שתלווה אותנו בקמפיינים שיחשפו את מוצרי החברה. יעל בר זוהר הייתה הבחירה הראשונה והטבעית עבורנו".
הקונספט של הקמפיין: שלב האמהות הטריה הוא תהליך שמלווה בדאגות רבות, דאגות שכל אם חווה, אפילו כשמדובר ביעל בר זוהר.
בי פרי מאפשרת לכל אמא להוריד לעצמה דאגה כי מדובר בבקבוק בטוח ללא הכימיקל ביספינול A, המשלב מנגנון ייחודי המפחית את תופעת כאבי הבטן והגזים אצל תינוקות
הקמפיין, תחת הסלוגן "את חייבת לדעת שזה בטוח", מציג את יעל בר זוהר, האמא הטרייה, אשר דואגת לשמור על בריאותו של תינוקה ועל השקט הנפשי שלה.
הסרט מציג יום אופייני בחיי האם ותינוקה, העובר דרך סיטואציות שגרתיות כמו טיול בפארק עם העגלה, משחק בסלון בליווי צעצועים ועוד.
האם (בר זוהר) משתפת את הצופים בעובדה שהדרך היחידה שלה לישון בראש שקט, היא כאשר היא יודעת שהתינוק שלה זוכה לטיפול הבטוח ביותר עם בקבוק התינוקות "B-Free",הבקבוק בעל המנגנון הייחודי המסייע להפחתת כאבי הבטן ואשר אינו מכיל ביספינול A.