רשת "מחסני תאורה", יוצאת בסדרת קמפיינים חדשה, המבוססת על פארודיות לפרסומות ישראליות, שתלווה את הרשת בהשקות ומבצעים חדשים. את קמפיין רשת מחסני תאורה מוביל הפרזנטור מיקי בוגנים, שחתם עונה מוצלחת ומתוקשרת עם המותג.
השבוע, יעלה הקמפיין, בתקציב הנאמד בכ-1 מליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", הכולל: 2 סרטוני פארודיה, שישודרו בערוץ 2,ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי. האחד על טייק אוף לפרסומות של ג. יפית תחת הכותרת: באתי..בדקתי..נדלקתי… והשני, על פרסומת מזגני טורנדו, תחת הכותרת: באתי..הדלקתי..נדלקתי
בנוסף, הקמפיין כולל: קמפיין אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, במגזינים ובמקומונים, מסע קד"מ נרחב ונראות כוללת בנקודות המכירה.
ספי שקד, הפרסומאי מ"ענבר מרחב שקד" אומר: "אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות "לרדת" על כל פרסומת שנבחר. בוגנים, הוכיח את עצמו בפרסומות הקודמות של הרשת וסביר להניח שהוא ימשיך איתנו גם בתום שנה זו".
לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת מחסני תאורה: "הקונספט שמאחורי רעיון סרטי הפארודיה, הנו הרצון, להביא משהו שונה במהות בנוף הפרסומות בישראל, עם "קריצה" שתגרום לעם ישראל לחייך…"
לרגל השקת הקמפיין, יוצאת רשת "מחסני תאורה" במבצע חד פעמי, תחת הכותרת: ה"חודש הגדול", אשר במסגרתו תינתן הנחה של עד 70% על כל הקולקציות לקיץ 2008.