"מחסני תאורה" תעלה השבוע באסטרטגיה הפרסומית החדשה



השבוע יעלה לאוויר קמפיין מאסיבי של רשת "מחסני תאורה", עם הפרזנטור החדש של החברה, מיקי בוגנים.


הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", נאמד בתקציב כולל של 1.5 מיליון דולר. וכולל בין היתר: סרטוני טלוויזיה שישודרו בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 9 (הערוץ הרוסי), קמפיין אינטרנט, שלטי חוצות, מודעת כפולה בעיתונות יומית , כפולות במקומונים ובמגאזינים.


כמו כן, 31 סניפי רשת "מחסני תאורה" יקושטו בפוסטרים של מיקי בוגנים ויערכו מבצעי קד"מ והשקות של קולקציות חדשות בסניפי הרשת.



הסיסמא שתוביל את הקמפיין: "באתי נדלקתי", נגזרת מהאסטרטגיה הפרסומית החדשה של רשת "מחסני תאורה", המתבססת על חיבור והשתייכות המותג לעולם הלייף סטייל, עיצוב ואופנה.



לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה": מטרתו של הקמפיין להחדיר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתבסס על הערכים הקיימים: אטרקטיביות וכדאיות ולהחדיר ערכים חדשים של אופנה וסגנון".



מיקי בוגנים קיבל עבור הקמפיין 100 אלף דולר, במסגרת החוזה שנחתם לשנה.



רשת "מחסני תאורה" נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב. הרשת מונה 31 סניפים ברחבי הארץ. "מחסני תאורה" מהווה 30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל. לאחרונה עברה רשת "מחסני תאורה" למשרד הפרסום " ענבר מרחב שקד", מ"פרסום זרמון גולדמן".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)