"מעדני מיקי" תעלה את קמפיין "החומוס הישראלי הטעים ביותר" בגמר תחרות

חברת מעדני מיקי תעלה לגמר תחרות מאסטר שף של הערוץ השני במוצ"ש הקרוב את קמפיין מבחן הטעימות העיוור בו זכה סלט החומוס מתוצרתה במקום הראשון.



את מבחן הטעימות העיוור ביצעה בחודש יולי האחרון חברת "המבחן של המדינה" בקרב מדגם מייצג של קהל טועמים במסגרתו הם התבקשו לתת ציון טעם לכל אחד מסלטי החומוס של 4 היצרניות הגדולות שהוגשו להם ללא כל תווית מזהה. סלט החומוס של "מעדני מיקי" זכה במקום הראשון במבחן הטעימה כאשר קהל הטועמים העניקו לו את הציון הגבוה ביותר והוא הוכרז כחומוס הישראלי הטעים ביותר.



הקמפיין יעלה במוצ"ש השבוע בהיקף של כ- 750 אלף ₪ בחצי הגמר ובגמר של תחרות מאסטר שף של זכיינית ערוץ 2 קשת.


שולי חן, מנהל השיווק והפרסום, מעדני מיקי מדגיש כי "המסר של הקמפיין הוא שהחומוס של מעדני מיקי נבדק ונמצא הכי טעים ולכן נכון לנו להתחבר עם תכנית שהנושא שלה הוא טעם ישראלי, בהשתתפות שפים ישראלים מהמובילים בארץ".



על הקמפיין אחראית חברת הפרסום הביילינים, בבעלות האחים אורי וגיל ביילין.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)