חברת מעדני מיקי תעלה לגמר תחרות מאסטר שף של הערוץ השני במוצ"ש הקרוב את קמפיין מבחן הטעימות העיוור בו זכה סלט החומוס מתוצרתה במקום הראשון.
את מבחן הטעימות העיוור ביצעה בחודש יולי האחרון חברת "המבחן של המדינה" בקרב מדגם מייצג של קהל טועמים במסגרתו הם התבקשו לתת ציון טעם לכל אחד מסלטי החומוס של 4 היצרניות הגדולות שהוגשו להם ללא כל תווית מזהה. סלט החומוס של "מעדני מיקי" זכה במקום הראשון במבחן הטעימה כאשר קהל הטועמים העניקו לו את הציון הגבוה ביותר והוא הוכרז כחומוס הישראלי הטעים ביותר.
הקמפיין יעלה במוצ"ש השבוע בהיקף של כ- 750 אלף ₪ בחצי הגמר ובגמר של תחרות מאסטר שף של זכיינית ערוץ 2 קשת.
שולי חן, מנהל השיווק והפרסום, מעדני מיקי מדגיש כי "המסר של הקמפיין הוא שהחומוס של מעדני מיקי נבדק ונמצא הכי טעים ולכן נכון לנו להתחבר עם תכנית שהנושא שלה הוא טעם ישראלי, בהשתתפות שפים ישראלים מהמובילים בארץ".
על הקמפיין אחראית חברת הפרסום הביילינים, בבעלות האחים אורי וגיל ביילין.