חברת "מרוול קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים ונשים- Lotto.
תקציב "מרוול קוסמטיקה", מנוהל ע"י משרד הפרסום "אשל שיבר" עלות משוערת של הקמפיין הינו כ- 150 אלף דולרים, והוא ילווה בקמפיין טלוויזיה.
אורי בילט, מבעלי "מרוול קוסמטיקס" מוסר: "בשנים האחרונות עובר שוק הטיפוח תהליך של שינוי. מידי שנה רושמת קטגוריית מוצרי הבישום והטיפוח גידול של כ- 20%, והיא נחשבת לקטגוריה בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר".
הבושם החדש Lotto בעל ניחוח ספורטיבי, והוא מיועד לגברים ונשים ספורטיביים, אנרגטיים שבטוחים בעצמם.