חברת "נגב", שפתחה במהלך השנה האחרונה שלושה סניפי קונספט חדשים השקיעה מיליון ₪ בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום "שמעוני- פינקלשטיין". מהחברה נמסר הבוקר כי כ-180,000 ש"ח מתוכו הושקעו בשלט חוצות ענק הממוקם בכניסה הראשית לעיר חיפה.
אבי מוטולה, מנכ"ל חברת "נגב": "פתיחת הסניפים החדשים משלימה את תהליך ההתרחבות שהחברה עברה בשנה האחרונה. בנוסף למאמצים להביא את הטרנדים העכשוויים ביותר לקהל הישראלי המעריך ומבין בעיצוב, החברה אינה שוקדת על שמריה והיא גדלה ומתחדשת".
קרדיטים
מנהל קריאיטיב: ירון תגר
קופירייטר: מעין קרניאל
ארט דיירקטור: ליאת כהן
תקציבאית: יעל ניצן
מנהל אסטרטגיה: אושיק רושניק
"נגב" הבינלאומית מחזיקה ב-16 סניפים בארץ וברחבי העולם: לוס- אנג'לס, יוהנסבורג, רומניה , מיאמי, תל אביב ועוד.