"ספיד סטיק" בקמפיין שילוט חוצות, המתחבר לטרנד ההתחממות הגלובאלית

"ספיד סטיק", מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, עולה בקמפיין פרסומי המתחבר לטרנד ההתחממות הגלובאלית, בהשקעה מדווחת של כ- 1,000,000 ₪.


את קמפיין הפרסום, יוביל הסלוגן: "העולם מתחמם כדאי שתתכונן – ספיד סטיק הגנה מרבית 24/7".


הקמפיין יעלה החל מיום רביעי ה- 23/7/08, תחילה בשילוט חוצות ובשלב מאוחר יותר באינטרנט. שילוט החוצות יציג צילום של דאודורנט ספיד סטיק, הבוקע מתוך הקרח, ומשדר אוירה של קרירות ורעננות, כאשר לצידו מופיע סלוגן הקמפיין. משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי.



לדברי נוגה בנר, מנהלת מותג "ספיד סטיק" בישראל: "המודעות בישראל לנושאי הסביבה בכלל, וההתחממות הגלובלית בפרט, גוברת והינה משמעותית. לתפיסתנו, לדאודורנט 'ספיד סטיק' כמותג מוביל, ישנו קשר ישיר לערכי הסביבה בה הוא חי, וחשוב להגיש זאת. מצאנו לנכון הן לחזק את המודעות לנושא הזה תוך שימוש בערכי המותג ספיד סטיק, והן לתזכר תוך כדי כך, את הערכים והצורך במותג אשר נותן מענה אישי לכל אחד מאיתנו שסובל מחום הקיץ, באמצעות הגנה מרבית נגד זיעה וריחות לא נעימים 24 שעות 7 ימים בשבוע ".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל