"עיניים" בקמפיין אינטרנט להסרת משקפיים בלייזר

רשת המרכזים הרפואיים "עיניים" של ד"ר שמואל לוינגר, עולה השבוע עם קמפיין להדגשת בטיחות ואמינות הסרת משקפיים אצל המומחים של "עיניים".



הקמפיין בשיתוף הפורטלים Walla ו- Msn יכלול באנרים עם הכיתוב "משקפיישן- משקפי הקסם – מרכיבים ונעלמים. לחיצה על הבאנר תוביל למיני סייט בו יצוין כי משקפי קסם טרם הומצאו, אולם מומחי הרשת מזמינים אתכם להסיר משקפיים בדרך האמינה והבטוחה- שיטת האינטראלאסיק.



לדברי איציק לוי, סמנכ"ל "עיניים" :"הקמפיין ממשיך לחזק את הקונספט " עיניים יש רק שתיים" , שמדגיש את חשיבות הענקת הטיפול הבטוח למטופל באמצעות מענה לחששותיו ע"י מתן מידע מקיף ושקיפות מלאה לגבי מגוון הטיפולים ש"עיניים" מעניקה.



"בקמפיין מודגש המידע כי כ- 30% אינם מתאימים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר ולחלקם ישנו פיתרון בשיטות נוספות כגון השתלת עדשה תוך עינית. מטופלים אלה אינם מודעים לכך ורק מרכזים רפואיים בודדים יכולים לבצע את הטיפול המצריך חדר ניתוח כירורגי". הוסיף לוי



הקמפיין באמצעות websense בהיקף תקציבי של כ- 100,000 ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל