רשת האופטיקה "עיניים" , תצא ב-במהלך יוני בקמפיין פרסום רחב , תחת הסלוגן: "מאחורי כל משקפיים יש עיניים",לרגל השקת קולקציית קיץ 2010.
קונספט הפרסומת הינו המשך החדרת התפיסה של רשת אופטיקה באחריות רפואית כאשר רשת עיניים אופטיקה ד"ר לוינגר הינה נושאת הדגל של תפיסה זו . הפרסומת מציגה פריימים רבים של עיניים של ילדים, נשים גברים בהבעות וצבעים שונים, כאשר מעבר הפריימים נע בקצב דינאמי ומהיר, במטרה להדגיש שהרשת לא רק מוכרת משקפיים , אלא גם דואגת לעיניים עצמן.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב – 3 מיליון ₪ ונערך באמצעות משרד הפרסום " זרמון גולדמן". הקמפיין יכלול: פרסום נרחב בטלוויזיה , בעיתונות ארצית , מגזינים מובילים, פעילויות קד"מ, פרסום בקניונים.