"פוקוס" במהלך מיתוג מחדש במסגרתו יעלה קמפיין רחב בהשקעה של כ- 3 מליון ש"ח

פוקוס, לוח למכירת רכבים יד שניה, יוצא במהלך מיתוג מחדש. במסגרת המהלך מעלה פוקוס קמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום קוואטרו, חברת הבוטיק של אדלר חומסקי, בהשקעה של כ- 3 מליון ש"ח.



הקמפיין תחת הסלוגן: "פוקוס ומכרתי", יעלה בשלב הראשון בערוצי הטלוויזיה 2, 10, ו- 9 ועל גבי אוטובוסים ויציג דמויות שיתארו באופן מוקצן והומוריסטי, את המחוייבות שלהן למכור את הרכב ומהר ! המכירה המהירה מאפשרת חיסכון כספי ניכר ופוקוס מהווה את הפיתרון האולטימטיבי, למוכר. הרעיון המרכזי מבוסס על התובנה שמדובר במדיה ייחודית שמציגה פלטפורמה למכירת רכב בתמונה .



הקמפיין יתמקד בשלב הראשון בשני ערוצים מרכזיים : מפרסמים ומשרדי פרסום מתוך הבנה שהקהל הגברי נמצא בפוקוס ומהווה פלטפורמה מעולה ויעילה לפרסום ולקוחות פרטיים במטרה להעלות מודעות ולייצר ערך אמיתי לפרסום בפוקוס.



החוברת של פוקוס מופצת מדי יום שישי במאות אלפי עותקים עותקים בתחנות הדלק ברחבי המדינה והרכבים מפורסמים במקביל באתר האינרנט : WWW.FOCUSNET.CO.IL עם יותר מ 600,000 כניסות בחודש, והיחיד שמבוסס על 5 תמונות וסרט וידאו לכל רכב…

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye