חברת "פלאפון" יוצאת בקמפיין חדש לצעירים באמצעות מחלקת המדיה של "לעומק התודעה" – חברת הפרסום והשיווק לצעירים בגילאי 18-35.
במסגרת הקמפיין יוצבו משדרי Bluetooth בברים ומועדונים, המובילים את סצנת חיי הלילה של ישראל, וישדרו ישירות לסלולארי של הבליינים את הלהיט POKER FACE של הזמרת האהובה ליידי גאגא.
במקביל יעלה הקמפיין בכל תאי השירותים במקומות הבילוי בפוסטרים של הזמרת הקוראת לבליינים לפתוח את מכשיר הפלאפון שלהם ולהיטען באנרגיה של הליידי, לקראת הופעתה בארץ ב- 19 באוגוסט במסגרת פסטיבל NONSTOP MUSIX
זוהי הפעם הראשונה שחברה עושה שימוש במשדרי בלותות' במועדונים וברים בקורלציה עם השילוט הקיים במקום.