חברת פרוקטר, יצרנית המותג "פמפרס פרימיום", יצאה באמצעות חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, לקמפיין נרחב בנקודות המכירה לשם השקת מוצר חדשני בתחום החיתולים.
החיתול החדש משלב טכנולוגיית ייחודית – מד רטיבות. מד זה משנה את צבעו מצהוב לכחול כשהוא בא במגע עם נוזל. בצורה כזו ניתן לדעת, מתי רצוי להחליף את החיתול ובכך לאפשר הגנה של חמישה כוכבים לעורו העדין של התינוק.
כחלק מקידום הפעילות בנקודת המכירה, חברת הדיה עצבה, תכננה והפיקה קמפיין ייחודי המותאם למוצר החדש ומציג בצורה ברורה את החדשנות והערך ללקוח. מדובר בקמפיין חוצה רשת ובו שולבו מגוון אלמנטים מבית הדיה במרחב הקמעונאי בכדי ליצור חשיפה נרחבת למוצר החדש.