איריס הירשל-נחום, מנהלת התקשורת השיווקית של CTV, הודיעה היום כי תוכנית "פספוסים" בחרה להשתמש , בפעם הראשונה, בטלוויזיות חוצות לצורך מתיחה לתוכנית הראשונה של העונה בתאריך 8/1/06 ולשם כך בחרה את טלוויזיות החוצות של חברת CTV.
הנמתח בתוכנית הוא הראל מויאל, אשר מצולם במצלמות נסתרות במהלך נסיעה בצירי התנועה הראשיים בתל אביב ונחשף תוך כדי נסיעתו לפרסומת (פיקטיבית) על גבי טלוויזיות החוצות, בה הוא עצמו מופיע מבלי שהיה מודע לכך וכמובן ללא אישורו.
במסגרת הצילומים של המתיחה, הופגנו חלק מהיכולות של טלוויזיות החוצות של CTV, בהן האפשרות לשליטה מדויקת מרחוק על התכנים המתפרסמים בכל רגע נתון בכל טלוויזיה.