מסיכום נתוני מסירת המכוניות החדשות, בשנת 2006, עולה כי כל המותגים המשווקים ע"י "צ'מפיון מוטורס" הציגו עליה מרשימה במכירות.
את העלייה השנתית המרשימה ביותר, מציינת חטיבת הפרטיות של "פולקסווגן", המסיימת את השנה עם מסירת לא פחות מ- 6002 מכוניות, עלייה של 33% לעומת שנת 2005 (4490 מכוניות).
המותג הספרדי החם "סיאט" הציג עליה נאה של 23% והאיביזה התברגה בראש טבלת המסירות של המכוניות הספורטיביות בישראל.
"סקודה" הציגה עליה נאה של 21% במסירות עם 3518 מכוניות, לעומת 2900 מכוניות בשנת 2005. ראוי לציין כי בשנת 2006 חיזקה מאד סקודה את אחיזתה בשוק הפרטי והציגה זינוק מרשים של 30% במכירות למגזר הפרטי.
חטיבת "פולקסווגן מסחריות" הציגה עליה יפה של 13% וזאת עוד לפני הגעת המשאית הקלה החדשה, ה"קרפטר", ששיווקה בפועל מתחיל בימים אלה.
חטיבת מכוניות היוקרה Audi הציגה גם היא עליה במסירות, בשנת 2006 (751 מכוניות לעומת 737 בשנת 2005) והתברגה בבטחה בצמרת מותגי הפרימיום המובילים בישראל.
יהונתן ולד, מנכ"ל קבוצת "צ'מפיון מוטורס" אמר לרגל התוצאות כי "תוצאות שנת 2006 מגיעות לאחר סדרת שינויים ארגוניים ומבניים שערכנו בחברה. במהלך שנת 2006 אימצנו לחיקנו את המותג "סקודה" במלואו והמהלך הוכיח את עצמו באופן מושלם".
עוד הוסיף ולד כי "צ'מפיון מוטורס" מציגה כיום 5 מותגים איכותיים ביותר ונחשקים מאד ומציעה את אחד ממערכי השירות המתקדמים ביותר בישראל".