מותג "קולגייט" עולה בקמפיין גדול לרגל השקת משחת השיניים החדשה – "קולגייט טוטל פרופשיונל קלין", בהשקעה מדווחת של 2.5 מיליון דולר, תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים".
הקמפיין החדש, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום " Y&R", עלה לאוויר בימים אלו, בסרטון פרסום באורך 30 שניות בערוצים 2 ו- 10, בקמפיין אינטרנט ובשילוט בנקודות המכירה.
הקמפיין החדש מתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות), ומציג את עדותה של ד"ר אסתי דוידוביץ, רופאת שיניים מוסמכת, המסבירה על תופעת הצטברות החיידקים על השיניים.
לדברי שרון סמרי לזרוביץ, מנהלת שיווק חטיבת "קולגייט": "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. בארץ ניתן למצוא לכך ראייה בצמיחת סגמנט המשחות הבריאותיות ב- 11.2% בשנה החולפת לעומת אשתקד, ובהיותו הסגמנט הגדול ביותר כעת. קולגייט טוטל מובילה סגמנט זה עם 46.2% נתח שוק.