"קולגייט" עולה בקמפיין לרגל השקת מברשת שיניים חשמלית חדשה: 'קולגייט 360 מיקרוסוניק'

"קולגייט", עולה, בימים אלה, בקמפיין לרגל השקת מברשת השיניים החשמלית החדשה – "קולגייט 360 מיקרוסוניק", בהשקעה מדווחת של כ- 300,000 דולר.



הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט 360 לניקיון כל חלל הפה, מהיום גם עם עוצמת המיקרוסוניק".



הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10.



ייחודיות מברשת קולגייט 360 מיקרוסוניק, שהינה מברשת שיניים חשמלית, הראשונה עם מנקה לשון ופנים- לחי ייחודי בגב המברשת, המשלבת בין טכנולוגיית רטט במהירות גבוהה, לבין נוחות של מברשת שיניים ידנית, להסרת עד 96% מהחיידקים מכל חלל הפה– שיניים, לשון, פנים- לחי וחניכיים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)