"קולגייט" עולה בקמפיין לרגל השקת משחת השיניים היעילה כנגד שחיקה חומצית ומטפלת בשיניים רגישות – "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט". הסלוגן המוביל את הקמפיין: " קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט, בעלת הפעולה הכפולה – מגינה על שיניים רגישות ומחזקת אותן מפני שחיקה חומצית", בהשקעה מדווחת של כ- 3 מיליון ₪.
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", יעלה לאוויר החל מ – 11/2/09 וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10.
בסרטון הטלוויזיה, הקריינית מסבירה כי מאכלים רבים שאנו אוהבים לאכול, גורמים לחומציות גבוהה בפה, העלולה לגרום לשחיקה של זגוגית השן ולשיניים רגישות. לשם כך, קולגייט השיקה את משחת השיניים החדשה 'קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט' בעלת הפעילות הכפולה: היא מגנה על שיניים רגישות וכן מחזקת אותן מפני שחיקה חומצית על ידי חיזוק מינרלי של זגוגית השן.
במקביל וכמענה כולל לצרכנים הסובלים משיניים רגישות, יעלה סרטון טלוויזיה נוסף, המציג את מברשת השיניים לשיניים רגישות – "קולגייט 360 סנסיטיב". מברשת השיניים בעלת סיבים רכים, מנקה לשון ופנים- לחי, המיועדת לשיניים רגישות ולניקיון כל חלל הפה.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה ב"קולגייט": "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. בארץ ניתן למצוא לכך ראייה בצמיחת סגמנט המשחות הבריאותיות ב- 6.2% בשנה החולפת לעומת אשתקד, ובהיותו הסגמנט הגדול ביותר כעת. קולגייט מובילה סגמנט זה עם 54.3% נתח שוק. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה וככזה שוקד על פיתוח ומציאת פתרונות מתקדמים לשמירה על בריאות הפה. השקת "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט" הינה חוד החנית בתחום משחות השיניים לרגישות. מגמת הבריאות בשילוב עם אהבת החדשנות בקרב הציבור הישראלי מצביעים על פוטנציאל רב למוצר החדש".
קולגייט סנסיטיב אנמל פרוטקט מכילה חומרים פעילים אשר הוכחו קלינית כמחזקים את זגוגית השן מפני שחיקה חומצית ובכך, מטפלים גם בבעיית רגישות השיניים.