"קולגייט" עולה בקמפיין לרגל השקת COLGATE PLAX ICE

"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת שטיפת הפה החדשה, בטעם דומיננטי של מנטול, המעניקה תחושה של רעננות וקרירות מתמשכים – "קולגייט פלאקס אייס".



הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קולגייט פלאקס שטיפת פה, מעניקה לך עד 12 שעות הגנה מחיידקים", בהשקעה מדווחת של כ- 3 מיליון ₪.



הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", יעלה לאוויר החל מ – 19/2/09 וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10.



בסרטון הטלוויזיה, רואים בחור צעיר, שמגרגר בפיו את שטיפת הפה, במקומות שונים בהם הוא נמצא: באוטובוס, במסעדה. הקריין מסביר שאין צורך לשטוף את הפה במשך כל היום על מנת לשמור עליו רענן. ניתן להשתמש בשטיפת הפה קולגייט פלאקס, פעמיים ביום, לאחר הצחצוח ולשמור על רעננות והגנה מחיידקים במשך עד 12 שעות מהשימוש.



לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה ב"קולגייט": "שטיפות פה היא הקטגוריה השלישית בגודלה בתחום היגיינת הפה, ומגלגלת כ-30 מיליון ₪ בשנה. שטיפת פה משלימה את הרגלי היגיינת הפה של הצרכנים, לכן יש כאן הזדמנות להגדיל את כל קטגוריית היגיינת הפה תוך העלאת המודעות להיגיינת פה טובה יותר. קולגייט פלאקס נמצא בטרנד צמיחה הודות להשקות חדשות, והקמפיין ממחיש היטב את ייחודיות המוצר – הגנה למשך 12 שעות מפני חיידקים בטעם מנטה מרענן".



קולגייט פלאקס אייס, מכילה נוסחא ייחודית המעניקה הגנה מפני פלאק במשך כ- 12 שעות. כמו כן, שטיפת הפה מסייעת בהסרת רובד חיידקים, עד פי 4 מאשר בצחצוח השיניים בלבד (ללא שימוש בשטיפת פה קולגייט פלאקס).

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)