"קרביץ" משיקה חנות וירטואלית: צופה גידול של 10% במכירות


חברת קרביץ פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי, המאפשר קניית מוצרים או ליין בהשקעה של חצי מיליון ₪. האתר כולל: שתי חנויות וירטואליות, האחת – תחת "קרביץ עסקים" המיועדת לשוק המוסדי, לחברות ולמשרדים והשנייה – חנות וירטואלית תחת שם קרביץ , המיועדת לקהל הרחב.



האתר מציע למעלה מ – 1000 מוצרים ומותגים איכותיים וחדשניים ב- 9 קטגוריות, עפ"י מחלקות מתמחות , בסטנדרטים הגבוהים ביותר , המוצגים בוויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקנייה, בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.




מנשה זלכה , מנכ"ל חברת "קרביץ" מסר כי: " האתר, המאגד תחתיו את רשת חנויות קרביץ ואת "קרביץ עסקים" , יחשוף את המוצרים לקהלי יעד פוטנציאלים , שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים בחודשים הראשונים לכ – 50,000 גולשים ומאמינים שהקמת האתר הווירטואלי , יביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הציוד ההיקפי, המחשוב ומכשירי הכתיבה".



עוד הוסיף זילכה: אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ 10% במחזור המכירות בשנה הראשונה , הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל גידול בשוק הציוד ההיקפי , המחשוב ומכשירי הכתיבה , הרושם גידול שנתי, של כ 30% בשנתיים האחרונות."



לדבריו: "תחום המכירות באינטרנט, שצובר תאוצה, בשל הזמינות, הנגישות והנוחות , יחשוף את מוצרי החברה , לקהלי יעד נוספים , שאינם מגיעים לחנויות הרשת לעיתים קרובות, אך תרים אחר פתרונות איכותיים וחדשניים בתחום".




אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)