"קרוקר" פותחת בקמפיין פרסום חדש. הפרזנטור: להקת רוק חדשה

רשת האופנה "קרוקר", לאחר 25 שנה בתחום האופנה, משנה פנים ותוביל להקת רוק עכשווית שנבחרה ע"י החברה בקפידה.


הלהקה של "קרוקר" בשיתוף דוגמנים, תציג את הקולקציה החדשה של קיץ 2009 בקטלוג ייחודי שצולם על ידי צלם האופנה גולי כהן, סטיילינג "כדורי".


הקטלוג יציג את דרכה של הלהקה אל ההצלחה ויכלול דיסק עם שיריה.


במסגרת הקמפיין, הלהקה תצא לסיבוב הופעות ארצי בסמוך לחנויות הרשת, ותחפש את זמר וזמרת הליווי, שיצטרפו אל סבב ההופעות בנקודות קרוקר בחו"ל (איטליה, צרפת ואנגליה).


הלהקה תושק ותוצג לראשונה במופע רוק מושקע בשילוב תצוגת הדגמים החדשים ע"י הלהקה והדוגמנים וכן תכלול הקרנת וידיאו ארט וחשיפת הלוגו החדש של קרוקר. ההופעה תצולם בלייב ותופץ לאחר מכן בקליפ לכל ענף המוזיקה במדיה.


כל מהלך הקמפיין יצולם,יסוקר ויוצג וירלי באתרי וידיאו שונים שיצאו מתוך אתר קרוקר המחודש.

בתקציב הפרסום (4 מיליון ₪ ) זכה משרד "קארט מדיה1" ואת תקציב יחסי הציבור קיבל משרד "א.מ.ן ויינר" תקשורת.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)