"קרסו" בקמפיין למען הסביבה

חברת קרסו מוטורס יבואנית רנו – ניסאן, יוצאת בקמפיין רחב שמטרתו המרכזית היא אחריות לאיכות הסביבה.


הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" בתקציב הנאמד בכ – 100 אלף דולר, הכולל מודעות בעיתונים, פליירים ללקוחות, סטיקרים, אינטרנט ומסע קידום רחב, תחת הסיסמא: "נוהגים לשמור על הסביבה" .


אסף ספקטור סנמכ"ל השירות בקבוצת קרסו מוסר כי המטרה המרכזית להנחיל הן ללקוחות והן לצוותי העבודה והמנהלים במרכזי השירות ערכים של אחריות לסביבה.


לדבריו: מעבר להתחייבות בתנאי הסף הנוקשים של המשרד לאיכות הסביבה תתחיל קבוצת קרסו להשתמש בחומרים ירוקים כגון כיסוי מושב מתכלה, כיסוי הגה מתכלה וכיסוי רצפה מתכלה בכל אחד ממרכזי השירות שלה.


עוד מוסיף ספקטור: "קרסו מצטרפת לשוחרי איכות הסביבה, במטרה לצמצם צריכת אנרגיה, ושמירה על סביבה ירוקה. במסגרת זו תקים הקבוצה מרכזי שירות ירוקים והיא פועלת לקבלת תקן בינלאומי ISO14001, לניהול סביבתי המפרט המחייב עמידה בחוקים בנושא איכות סביבה ואקולוגיה ויישום מדיניות סביבתית. לדבריו: עם קבלת תו התקן, יערכו בארגון, הדרכות בנושא לכל עובדי החברה ופעולות מנע ותיקון למען איכות הסביבה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)