"שופרסל" עולה בקמפיין לחנוכה בשיתוף המחזמר "סביב העולם בשמונים יום"



רשת "שופרסל" תעלה בתחילת השבוע הבא קמפיין מיוחד לחנוכה באמצעות קבוצת התקשורת G מדיה גרופ, בתקציב המוערך במיליון דולר.



הקמפיין יתמוך במבצע לחג במסגרתו יוענק כרטיס שני במתנה למחזמר "סביב העולם בשמונים יום", לקונים מעל 29 ₪ ממגוון המוצרים של החברות המשתתפות במבצע : סנו, כיף, קרמה, קוטקס, ניקול, טיבון ויל, ויליגר, קולגייט, פלמוליב, לילי והוואי.



המבצע כולו נוהל ובוצע על ידי קבוצת התקשורת G מדיה גרופ באמצעות שתי חברות בת של הקבוצה : "ג. קיד אנד יאנג" (פרסום) ו"ביג ביג לייט" (קד"מ).



המחזמר "סביב העולם בשמונים יום" מבוסס על ספרו הקלאסי של ז'ול ורן וישתתפו בו אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, מייקל לואיס והדס מורנו.



קרדיטים:


משרד הפרסום: ג. קיד אנד יאנג


תקציבאי: אבי ביסון


קריאייטיב: בנג'י נורי


פלנינג: ירון בארט


הפקה: גרביטי

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל