"תדיראן "Carrier תעלה מחר בקמפיין שילוט חוצות

" תדיראן Carrier" יצרנית ומשווקת מערכות מיזוג לבתים ועסקים יוצאת בקמפיין חוצות "תדיראן אינוורטר עם אפקט מכת הקור" לקידום סדרת האינוונטרים החדשה לקיץ 2009. עלות הקמפיין כ -1.5 מיליון ₪ ויעלה בפריסה ארצית באמצעות שלטי בילבורד ושילוט בגשרים מרכזיים של חברת מקסי מדיה ורפיד . את הקמפיין מפיקים משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה מחר, 23/7/09 למשך 12 ימים.



רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק של " תדיראן : Carrier " מזגני תדיראן אינוורטר החדשים עונים על הצורך של הצרכן הישראלי להרגיש מיד עם הפעלת המזגן את אפקט "מכת קור" , במיזוג רציף , בפעולה שקטה ובעיצוב חדשני יוקרתי ומיוחד, זאת לצד צריכת חשמל נמוכה (מדד אנרגטי class A) . לתדיראן מספר דגמי אינוורטר הכוללים מזגנים החל מתפוקה של 10000 BTU (1 כ"ס), ועד 26000 BTU

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)