" תדיראן Carrier" יצרנית ומשווקת מערכות מיזוג לבתים ועסקים יוצאת בקמפיין חוצות "תדיראן אינוורטר עם אפקט מכת הקור" לקידום סדרת האינוונטרים החדשה לקיץ 2009. עלות הקמפיין כ -1.5 מיליון ₪ ויעלה בפריסה ארצית באמצעות שלטי בילבורד ושילוט בגשרים מרכזיים של חברת מקסי מדיה ורפיד . את הקמפיין מפיקים משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה מחר, 23/7/09 למשך 12 ימים.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק של " תדיראן : Carrier " מזגני תדיראן אינוורטר החדשים עונים על הצורך של הצרכן הישראלי להרגיש מיד עם הפעלת המזגן את אפקט "מכת קור" , במיזוג רציף , בפעולה שקטה ובעיצוב חדשני יוקרתי ומיוחד, זאת לצד צריכת חשמל נמוכה (מדד אנרגטי class A) . לתדיראן מספר דגמי אינוורטר הכוללים מזגנים החל מתפוקה של 10000 BTU (1 כ"ס), ועד 26000 BTU