"תנובה", "זיתא" ו"מלח הארץ" – 3 חברות המובילות בתחומן, עולות בקמפיין טלוויזיה משותף, יוצא דופן ורחב היקף במסגרתו יעודדו אכילת חביתה ים תיכונית אמיתית, איכותית ומזינה.
הקמפיין שיעלה בטלוויזיה בערוצים 2,10 למשך 10 ימים, הופק באמצעות ג.יפית וההשקעה המשותפת בו נאמדת בכ- 1.5 מליון ₪. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "למשפחה שלי רק חביתה ים תיכונית "
בקמפיין המשותף מקדמות 3 החברות את המוצרים הייחודיים והמובחרים שלהן: תנובה תשיק את סדרת "ביצה ים תיכונית", זיתא תציג את שמן זית כתית מעולה שלה לטיגון, ומלח הארץ תציג את סדרת "מלח הארץ – מלח ים".
מטרת הקמפיין להציג את 3 הרכיבים החיוניים להכנת חביתה ים תיכונית אמיתית, חביתה טעימה יותר בשילוב רכיבים המעניקים חווית טיגון טובה יותר.