"תתחילו לחיות": קמפיין פרסום לחברת התיירות "קווי חופשה"

חברת התיירות "קווי חופשה" עולה השבוע בקמפיין פרסום לקראת הקיץ, שבמרכזו שפה פרסומית חדשה בתחום התיירות שקוראת לנו להתחיל לחיות… הקמפיין כולל מודעות בעיתונות כתובה ובאינטרנט.



מסקרים שערכה החברה באמצעות משרד הפרסום החדש שלה זרמון – גולדמן עולה, שאלפים בעולם הרחב הינם עבדים ללחץ בעבודה וכתוצאה במשפחה, ולכן אין להם זמן להשקיע בזוגיות ובהנאות החיים. מחקרים רבים מלמדים שהסטרס הזה גורם לבעיות בריאות ובעיות נפשיות.



הקמפיין החדש, קורא לכולם – צעירים שמתחילים לחיות, ומאידך לפנסיונרים, להתנער מהלחץ ולהתחיל ליהנות מהחיים, תחת הסיסמא המובילה: "קווי חופשה תתחילו לחיות". הויז'ואל בקמפיין יציג צילום של א.ק.ג ולעומתו תמונה של נופש. האוירה כולה של חופש, ים וצבע השמים.



הקמפיין בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪ ובאמצעות משרד הפרסום זרמון – גולדמן.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל