"Cassidi Boutique" מדווחת על הצלחה בשיווק קולקציית כריסטמס ייחודית שפיתחה ונמכרת
בימים אלו בארץ ובחו"ל. הקולקצייה, בה הושקעו 200,000$, החלה להיות משווקת במהלך החודש הנוכחי בחנויות הרשת באירופה וישראל, וגובתה בקמפיין חוצות ומבצעים מיוחדים באירופה.
מהחברה נמסר כי הקולקציה מהווה המשך לשיטת השיווק החדשה אותה פיתחה הרשת לשוק האירופאי והישראלי כאחד, במסגרתה מחדירה תחדיר הרשת 10 קולקציות לאורך השנה במקום 2 מרכזיות.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת האופנה "קסידי", מציין: "קולקציית הכריסטמס הייעודית, אותה פיתחנו במיוחד עבור השוק האירופאי בו אנו פועלים, וגיבינו בקמפיין חוצות ומבצעים מיוחדים, התגלתה כהצלחה. במקביל לשיווק הקולקציה באירופה דאגנו גם לשלב חלק ממנה בחנויות הרשת בישראל.
רשת Cassidi הנמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 32 סניפים המבוססים בקניונים ובמרכזי קניות. לרשת שתי חנויות בבולגריה הנמצאות בשליטת החברה בשיתוף גורם מקומי, לאחרונה התרחבה הרשת למולדביה, וחתמה על הסכם עם זכיין מקומי, כאשר בשלב ראשון ייפתחו שלוש חנויות במדינה. בנוסף, מקיימת הרשת מגעים עם זכיינים מקומיים לפתיחת רשת חנויות בארצות הברית, רוסיה, אוקראינה ורומניה.