"COLEMAN" מרחיבה את פעילותה ונכנסת לשוק הביו-פארמה

חברת "ניין מוצרי צריכה" (בניהולו של איש העסקים שי חביב) המחזיקה בזיכיון לשיווק מוצרי Coleman בישראל (מותג אמריקאי הנחשב למוביל עולמי בתחום צידניות וציוד קמפינג), מרחיבה את פעילותה וחודרת לשוק הביו-פארמה.



עם כניסת "Coleman" לתחום זה, ביצעה החברה שורת עסקאות מכירה של צידניות עם גופים גדולים וחברות מובילות מענף הביו-פארמה והבריאות, בהם: משרד הבריאות, בית חולים מאיר בכפר סבא, חברת "בדמייך חיי" (העוסקת בשימור דם טבורי), חברת "שרינג פלאו" (העוסקת ביצור ושיווק תרופות) ועוד.


סך העסקאות נאמד בהיקף של כ-200 אלף ₪.



שי חביב, מנכ"ל "ניין מוצרי צריכה", מסר כי במסגרת העסקאות הללו, נמכרו צידניות מקצועיות של "Coleman" (במגוון דגמים ונפחים), הידועות באורך חייהן הגבוה ובעמידותן בפני שחיקה, וכן ביכולתן לשמור על קור לזמן ממושך.


המאפיינים הללו, לדבריו, הינם אקוטיים בעיקר בתחום הרפואי, בו הצידניות משמשות להעברת תרופות, מנות דם, בדיקות D.N.A, דם טבורי, ואף איברים להשתלות, ויש חשיבות רבה לשמירה על טמפרטורה מתאימה.



עוד מסר חביב, כי העובדה ש"Coleman" הינה החברה הוותיקה בעולם בתחומה (קיימת מעל 110 שנה) ובעלת מוניטין של איכות, היוו יתרון משמעותי בכניסה לתחום הביו-פארמה. "אנו רואים את ענף הביו-פארמה כבעל פוטנציאל מכירתי רב, ומשקיעים מאמצים שיווקיים רבים על מנת להתקדם בתחום זה ".

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)