"YOOP" בחרה ב-3 פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2011

רשת האופנה "YOOP" בחרה בשלוש פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת סתיו-חורף 2010-11 – ברבורה הסקנדינבית, נטליה הפולנייה וקלייר הצרפתייה.



3 הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין החורף לעונת 2010-2011, בעלות כוללת של מיליון ₪, אשר יעלה בעיתונות הנשים, מגזרים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ. כמו כן יזכו חברי המועדון של YOOP המונה כ- 15,000 חברים שהצטרפו במהלך החצי שנה האחרונה, לקמפיין אישי שידוור לביתם.



יוסי מלכה, מנכ"ל רשת "YOOP", מוסר: "רשת האופנה YOOP נותנת מענה לטרנדים האופנתיים הבינלאומיים מדי עונה, ועומדת ברמת פעילותה בקו אחד עם רשתות אופנה בינלאומיות מובילות, הפועלות בארץ ובעולם. בהתאם לערכים הללו של הרשת, החלטנו שקמפיין החורף הנוכחי והפרזנטוריות המובילות אותו, ישדר את האווירה הבינלאומית המתאימה וידבר בשפה אופנתית נטו. אנו צופים שהקמפיין החדש וקולקציית החורף הטרנדית, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפעולות בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של YOOP בשוק המקומי".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)