"אגאדיר" בקמפיין פרסום להשקת מנת דגל חדשה- ה- "אנגוס"

רשת המסעדות "אגאדיר", יוצאת בקמפיין פרסום, לרגל השקת מנת הדגל החדשה שלה, ה-"אנגוס". הקמפיין הופק ע"י משרד המיתוג "MOO&AR" – מוגרבי & ארנלדס, בהשקעה של 500,000 שקל, כולל פרסום חוצות, רדיו ופירנט וימשך כחודש.


במסגרת הקמפיין יודגשו הערכים של המבורגר ה-אנגוס החדש של הרשת, העשוי מ- 100 אחוז בשר אנטריקוט ונחשב למשובח במיוחד. תוך שימוש בביטוי הנפוץ בקרב צעירים -"אין דברים כאלה". האות N המופיעה תדיר בשלטי חוצות בערים מרכזיות משמעה, "אין אין אין דברים כאלה".


רשת "אגאדיר" נבחרה ל- "אחת מ-25 המסעדות הטובות בת"א לשנת 2009" (ע"י עכבר העיר), ומחזיקה מזה שנה בתואר "ההמבורגר הטוב בישראל לשנת 2009" (ע"י טיים-אאוט). בימים אלה, הרשת משיקה תפריט חדש, הכולל מגוון מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים וקוקטיילים מפתיעים, וגם את מנת הדגל הפופולארית ה- "אנגוס" – המבורגר אנטריקוט משובח הצפוי לקבל את התואר "ההמבורגר הטוב בישראל" לשנת 2010.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)