"אופטימיל" רשאית להמשיך לפרסם כי 93% מהמשתמשים באבקות מתוצרתה חוזרים ומשתמשים בו

הרשות השניה קבעה היום כי היא דוחה את בקשתה של חברת מטרנה לעצור את תשדיר הפרסומת של חברת "אופטימיל".



ההחלטה באה בעקבות פנייתה של מטרנה שהגישה אתמול לרשות השנייה בקשה להוריד את הפרסומת החדשה של אופטימיל.



במכתב לרשות טענה מטרנה כי המסר שעימו עלתה אופטימיל: "93% מהאמהות שהשתמשו באופטימיל בוחרות בו שוב" עלול לגרום להטעיה ביחס לגודל החברה בשוק.



יצויין כי הקמפיין של אופטימיל מבוסס על סקר רחב היקף שערך משרד הפרסום מקאן אריקסון עבור אופטימיל בקרב לקוחותיה ממנו עלה כי 93% מהמשתמשות מרוצות וחוזרות להשתמש במוצר.



הנתונים אותם העלה הסקר נחשבים להצלחה גדולה במדיצ'י משווקת אופטימיל. כבר היום אלפי אמהות משתמשות במוצר החדש שהוחדר לאחרונה לשוק. ידוע הוא שאמא שמרוצה מההתנסות הראשונה עם תחליף חלב, אינה נוטה להחליפו, ולכן גם חסם הכניסה לשוק הזה הוא כה מסובך וקשה.


אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)