"אחלה" משיקה את סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות



נירית שמעון, מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי, הודיעה היום על השקת סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות של 125 גרם, ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכלול: טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ – 3 מליון ש"ח.


שמעון ציינה: "לפני כשנה השקנו בהצלחה את סדרת אחלה לייט ובה מגוון עשיר של סלטים וחומוס ובכך אפשרנו גם לצרכנים שמקפידים על תזונה מאוזנת להצטרף לחוויה הכל כך ישראלית ולפתוח שולחן. השנה אנו מציעים לצרכנינו מבחר של חומוס וסלטים באריזות אישיות של 120-125 גרם, כך שיוכלו לתכנן נכון את הכמויות שהם צורכים".


אולי יעניין אותך

חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים